2oς Μαθητικός Διαγωνισμός "Ο γύρος του κόσμου σε 80 ερωτήσεις - ένα διασκεδαστικό, ψηφιακό εκπαιδευτικό ταξίδι"

 

2ος μαθητικός διαγωνισμός

 

Το WWF Ελλάς σας προσκαλεί στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό: ο Γύρος του κόσμου σε 80 ερωτήσεις - ένα διασκεδαστικό, ψηφιακό, εκπαιδευτικό ταξίδι.

Ποιος ξέρει ποιο είναι το μεγαλύτερο θηλαστικό της Ελλάδας; Γιατί τα φλαμίνγκο έχουν αυτό το εξωτικό ροζ χρώμα;

Μαθητές δημοτικού και γυμνασίου καλούνται να πάρουν μέρος σε έναν διαγωνισμό γνώσεων για τη φύση της Ελλάδας, τις ομορφιές και τα μυστικά της.

Οι νικητές στην πρώτη, δεύτερη και τρίτη θέση στον πίνακα των υψηλότερων σκορ του διαγωνισμού θα κερδίσουν αντίστοιχα μια action camera, ένα tablet και ένα mini drone χάρη στην πολύτιμη χορηγία της Microsoft!

 

Οδηγός διαγωνισμού:

Από τη Δευτέρα 27/03/2017 στις 08:00 πμ έως την Παρασκευή 31/03/2017 στις 08:00 μμ, μεμονωμένοι μαθητές ή μαθητικές ομάδες της πέμπτης (Ε΄) και έκτης (ΣΤ΄) δημοτικού καθώς και των τριών τάξεων του γυμνασίου, των δημόσι& omega;ν και ιδιωτικών σχολείων ολόκληρης της επικράτειας, μπορούν δωρεάν να δοκιμάσουν γνώσεις και τύχη, συγκεντρώνοντας πόντους.

Η διεξαγωγή του διαγωνισμού πραγματοποιείται σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα Προηγμένων Τεχνολογιών Μάθησης και Πολιτισμού, CoSyLLab του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτ&ome ga;ν του Πανεπιστημίου Πειραιά, έχοντας την έγκριση της Γενικής Δ/νσης Σπουδών Π/θμιας και Δ/μιας Εκπαίδευσης, Τμήμα Γ’ Μαθητικής Μέριμνας & Σχολικής Ζωής για την παιδαγωγική καταλληλότητα τ&omicro n;υ περιεχομένου του (Αριθ. Πρωτ. Φ14/1773/ 153735/Δ1).

Συμμετοχή στο διαγωνισμό, μπορεί να δηλώσει κάθε μαθητής/μαθητική ομάδα, συμπληρώνοντας όνομα χρήστη (οποιοδήποτε ψευδώνυμο), κωδικό πρόσβασης και το σχολείο του εδώ.

Για να θεωρηθεί έγκυρη κάθε συμμετοχή (ατομική ή ομαδική), ο εκπαιδευτικός που θα οριστεί υπεύθυνος για το διαγωνισμό από κάθε σχολείο, θα πρέπει να συμπληρώνει ηλεκτρονικά τη Φόρμα Συμμετοχής ή να κατεβάσει, να συμπληρώσει την Έντυπη Φόρμα με τα στοιχεία των μαθητών που δήλωσαν συμμετοχή και να την αποστείλει στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. .

Οι μαθητές μπορούν να συμμετέχουν στο διαγωνισμό από οποιοδήποτε υπολογιστή, οποιαδήποτε ώρα εντός ή εκτός σχολικού ωραρίου, όσες φορές το επιθυμούν εντός της διαγωνιστικής εβδομάδας (&a lpha;πό τη Δευτέρα, 08/05/2017 στις 08:00 έως την Παρασκευή 12/05/2017 στις 20:00).

Εντός μιας εβδομάδας από τη λήξη του διαγωνισμού, το WWF θα επικοινωνήσει με τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς από κάθε σχολείο, ώστε όλοι οι συμμετέχοντες να λάβουν ψηφιακές βεβαιώσεις, ε&nu ;ώ εκείνοι που θα έχουν συγκεντρώσει τις τρεις υψηλότερες βαθμολογίες, ολοκληρώνοντας και τις τρεις πίστες του παιχνιδιού, να παραλάβουν ως νικητές αντίστοιχα:

1η θέση, μία υποβρύχια action camera Full HD, WiFi

2η θέση, ένα tablet Tab A (2016) 10.1" WiFi (16GB)

3η θέση, ένα τετρακόπτερο mini drone με ενσωματωμένη κάμερα

Τα δώρα του διαγωνισμού είναι συγκεκριμένα είτε οι νικητές είναι μεμονωμένοι μαθητές ή μαθητικές ομάδες. Σε περίπτωση ισοβαθμίας, τα δώρα του διαγωνισμού θα δοθούν έπειτα από κλήρωση.

Οι νικητές και τα σχολεία τους θα προβληθούν από τα ψηφιακά ενημερωτικά μέσα του WWF με σχετικές ανακοινώσεις.

Για τυχόν διευκρινήσεις και περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το διαγωνισμό, μπορείτε να απευθυνθείτε στην κ. Ναταλία Καλεβρά τηλεφωνικά στο 2103311987 (εσωτ. 106) ή στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

 

Σημειώσεις προς τους εκπαιδευτικούς:

Αρκεί να οριστεί ένας υπεύθυνος εκπαιδευτικός από κάθε σχολείο, που θα έχει την ευθύνη για την έγκυρη δήλωση συμμετοχής. Με τον τρόπο αυτό το WWF επιθυμεί να εξασφαλίσει ότι όλοι οι συμμετέχοντ&eps ilon;ς στο διαγωνισμό θα είναι μαθητές (πέμπτης, έκτης δημοτικού και γυμνασίου), δεν θα υπάρξει κίνδυνος διαρροής των προσωπικών τους δεδομένων στο διαδίκτυο και τα στοιχεία που θα αναγράφονται σ&ta u;ις ψηφιακές βεβαιώσεις που θα λάβουν οι συμμετέχοντες μετά τη λήξη του διαγωνισμού, θα είναι πλήρη και έγκυρα.

Σκοπός του διαγωνισμού, πέρα από τη μάθηση σε συνδυασμό με το παιχνίδι, είναι η ενεργοποίηση και η συνεργασία των μαθητών γύρω από ζητήματα και προκλήσεις που αντιμετωπίζει το φυσ&iota ;κό περιβάλλον και που συχνά σχετίζονται με τις καθημερινές συνήθειες των ανθρώπων, αλλά διαφέρουν από τόπο σε τόπο. Με κίνητρο την ηθική και ουσιαστική επιβράβευση των καλύτερων επιδόσεων και αξ ιοποιώντας τις δυνατότητες των σύγχρονων τεχνολογιών, ο διαγωνισμός μπορεί να παρομοιαστεί μ’ ένα διασκεδαστικό, εικονικό, εκπαιδευτικό ταξίδι.