Η Διευθύντρια της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης Δρ Μάλαμα Κ. Σιδηροπούλου και οι συνεργάτες της, εύχονται σε όλους τους συμπολίτες μας Μουσουλμάνους, εν όψει της θρησκευτικής τους εορτής Μεβλίτ Καντηλί,

Χρόνια Πολλά και Υγιή.